48uep6bbph|2030E0C0|sm2_stecaj|Ponude|Sadrzaj0
Temeljem odluke
skupštine vjerovnika stečajnog dužnika LUPRES d.o.o. u stečaju, Bartolovec,
Varaždinska ulica 40, OIB: 17410623919,
u stečajnom postupku poslovni broj St-434/2021, od 4. listopada 2022. godine,
stečajni upravitelj objavljuje:
3. POZIV ZA
PRIKUPLANJE PISANIH PONUDA
za unovčenje imovine stečajnog dužnika
LUPRES d.o.o. u
stečaju
I. Predmet prodaje
Rbr.
|
Imovina
|
Vrijednost
imovine
|
1.
|
Obveznice i depozitarne potvrde (dalje: „novi
instrumenti“) izdane od strane Fortenova group TopCo B.V., Nizozemska u
iznosu od 18.755,00 EUR (15,020 Prava iz obveznica i 3,755 Depozitarnih
potvrda), sukladno odredbama 19. Postupka izdavanja novih instrumenata
Nagodbe u postupku izvanredne uprave nad Agrokor d.d. i dr., sklopljenoj pred
Trgovačkim sudom u Zagrebu poslovni broj 47. St-1138/17 od dana 20. lipnja
2018. godine.
Paket
se sastoji od 4 prava iz Obveznice (zamjenjive obveznice, Convertible bonds
ili CB) i 1 Depozitarne potvrde (depository receipt ili DR), nominalne
vrijednosti 18.775,00
EUR-a.
|
18.775,00 EUR
|
II. Uvjeti prodaje
2. Novi instrumenti prodaju se kao cjelina po početnoj cijeni od 1/2 od vrijednosti
navedene u točki I. ovog poziva, odnosno po iznosu od 9.388,00 EUR-a u protuvrijednosti u kunama po srednjem tečaju HNB
na dan davanja ponude.
3. Navedena vrijednost predstavlja početnu cijenu ispod koje se Novi
instrumenti ne mogu prodati. Sve poreze i troškove u svezi s prodajom i
realizacijom prodaje snosi kupac.
4. Pravo podnijetu pisanu ponudu imaju sve domaće ili inozemne pravne i fizičke
osobe, pod uvjetom određenim zakonom i ovim oglasom, uz preduvjet da se uplati
jamčevina (opisano niže pod točkom 7).
Ponude se dostavljaju u
zatvorenoj omotnici na adresu javnog bilježnika Mirjane Borić, Ul. Vijenac Jakova Gotovca 13, 31000,
Osijek, poštanskim putem preporučeno na navedenu adresu, sa
naznakom „St–434/2021 - Ponuda za kupnju 3. poziv – ne otvaraj“.
5. Ponude se dostavljaju javnom bilježniku do zaključno sa 9. prosinca 2022. kao posljednjeg dana roka predaje ponuda
poštanskom uredu preporučeno, kasnije pristigle ponude smatrat će se
nepravodobne i neće se uzeti u obzir.
6. Pisana ponuda mora sadržavati sve bitne podatke o ponuditelju:
- ime i prezime fizičke
osobe/naziv pravne osobe,
- adresa/sjedište,
- OIB/PIB
- kontakt: telefon i e-pošta,
- ime i prezime ovlaštene osobe
sa potpisom i pečatom,
- naznaka visine cijene koja se
nudi,
- dokaz o uplati jamčevine u
privitku ponude.
7. Jamčevina iznosi 10% od početne vrijednosti naznačene u točki I. ovog poziva,
odnosno 1.877,50 EUR-a i uplaćuje se
u kunskoj protuvrijednosti po srednjem tečaju HNB na dan davanja ponude na
račun javnog bilježnika Mirjane Borić iz Osijeka, HR24 2360000 1300000146, uz
opis plaćanja „jamčevina u predmetu St-434/2021 za 3. poziv“, te uz upis OIB-a/PIB-a
u pozivu na broj odobrenja.
Plaćanje jamčevine mora biti
evidentirano na računu javnog bilježnika najkasnije na dan 9. prosinca 2022.
8. Kupcu će se plaćena jamčevina uračunati u cijenu kupoprodaje novih
instrumenata a ostalima će biti vraćena u roku od 8 dana od dana otvaranja ponuda,
bez kamata.
9. Ponuditelj koji ponudu povuče prije javnoga otvaranja ponuda ili ne uplati u
cijelosti prodajnu cijenu u određenom roku, ili da ponudu nižu cijenu od
utvrđene kao početne, smatrat će se da je odustao od ponude, te nema prava na
povrat jamčevine po bilo kojoj osnovi.
10. Najpovoljnija pisana ponuda je ona koja ponudi najveću cijenu. Ukoliko
prispije dvije ili više istovjetnih valjanih ponuda, tada će se između
ponuditelja održati javno nadmetanje po načelu „tko da više“.
11. Punomoćnici ponuditelja mogu sudjelovati u prodaji samo uz ovjerenu
specijalnu punomoć.
12. Ponuditelj čija se ponuda prihvati kao najpovoljnija dužan je najkasnije u
roku od 8 dana od obavijesti o prihvatu ponude dostavljenu na adresu elektroničke
pošte, na isti račun kao i za uplatu jamčevine, uplatiti preostali dio
kupoprodajnog iznosa iz ponude. Ovaj rok smatra se bitnim sastojkom i
propuštanjem roka smatra se da je ponuditelj odustao od ponude te stečajni
dužnik zadržava uplaćenu jamčevinu.
Prodaja se vrši po načelu «viđeno
- kupljeno» u trenutku davanja ponude, što isključuje sve naknadne prigovore
kupca, pa prodavatelj ne odgovara kupcu za materijalne i pravne nedostatke
kupljenih novih instrumenata po bilo kojoj osnovi.
13. Sve troškove realizacije prodaje, odnosno: sastavljanja ugovora, troškove
odvjetnika, ovjere po javnom bilježniku i registracije ugovora kod depozitarnog
društva u Kraljevini Nizozemskoj, kao i pribavljanja dokumentacije te sve
poreze, pristojbe i druga davanja u svezi s prodajom snosi u cijelosti kupac.
14. Stečajni upravitelj može ne prihvatiti ponudu odnosno odustati od prodaje
ukoliko je isto povoljnije za stečajnu masu.
15. Javno otvaranje ponuda zakazuje se za dana 12. prosinca 2022., u 15,00 sati u prostorijama Javnoga bilježnika Mirjane
Borić iz Osijeka, ul. Vj. Jakova Gotovca 13. Javno otvaranje će se održati i
ako na istome sudjeluje samo jedan ponuditelj.
16. Sve dodatne informacije vezano za oglašenu prodaju, mogu se dobiti radnim
danom od 8,00 do 16,00 sati, na telefon 095 901 8610, g. Ivan Čulić.
***
| Dražba | Ostali podaci | Stečajni upravitelj | Vrsta ponude | |
---|
1 | 30.01.2023 | LUPRES d.o.o. , Bartolovec | Ivan Čulić | Poziv za prikupljanje pismenih ponuda | opširnije |
2 | 14.11.2022 | LUPRES d.o.o. , Bartolovec | Ivan Čulić | Poziv za prikupljanje pismenih ponuda | opširnije |
3 | 19.10.2022 | LUPRES d.o.o. , Bartolovec | Ivan Čulić | Poziv za prikupljanje pismenih ponuda | opširnije |
4 | 07.02.2022 | LUPRES d.o.o. , Bartolovec | Ivan Čulić | Poziv za prikupljanje pismenih ponuda | opširnije |
# 4 (50/4) |